Marlous is Nova Scotia

foto's

ik heb helaas geen ruimte meer hier voor me foto's

dus ik heb nu

dus nu kan je daar me foto's zien.

sorry voor het ongemak.

xxxxxxxxxxxxx

ik weet dat de link niet werkt, ik snap niet precies hoezo die niet werkt,.

maar ga naar www.flickr.com en dan marlous kieboom

als het goed is.

Martin

Er is wat fout gegaan met het invoegen van de link. Als je op "http://" klikt, dan ga je naar de goede. De rest van de url linkt naar flckr.com/.../ (dus zonder i, en dan doet ie t niet)

Maar het gaat ook goed als je het hele http://www.flickr.com/photos/marlouskieboom kopieert en plakt.

Leuke foto's hoor ;)
xxx

Mylene

Leuk joh!

Gertrud en Hein

Je maakt het ons als non-deskundige op de computer wel erg moeilijk. We gaan het proberen en het gaat zeker lukken. Moeten dan Marco maar vragen. Als het helemaal niet gaat dan ga ik enkele deuren verder en zal je pa ons zeker op weg willen helpen. Heb nog buiten gestaan met hem in de kou toen we de 20 cm sneeuw aan het verwijderen waren.Is met auto's hier bijna niet door te komen. Wel veel lol en contact met iedereen. Likt wel dat de mensen van de sneeuw vrolijker worden, althans als je er tegen komt bij het wandelen. Niet als ze in de auto zitten. Deze hoevelheid sneeuw is hier bijzonder maar voor jouw nieuwe omgeving is dat natuurlijk kinderspel.
Veel mooie dagen, groetjes van ons.

Gertrud en Hein

Zie je, heb de foto's bekeken en wilde bij een reageren. Heb een mooie tekst geschreven, maar deze bleef niet plakken. Kennis komt ik te kort.
Tekst was: "Het patroon in de broek is uit het lood. De maakster heeft zeker te vroeg in het glaasje gekeken. Overigens je loop als een canadese dame. "