Marlous is Nova Scotia

jaartje verder

hallloo allemaal,

ja dat is lang geleden dat ik een verhaal had geschreven, ik ben inmiddels ook al 14 maanden terug in Nederland,

ik heb mijn eerste jaar van International Hotel management gehaald, en begin in september dus in het 2de jaar.

maar t leuke nieuws wat ik nu ga vertellen IK VLIEG MAANDAG NAAR CANADA!

jaja! ik ga terug, dit keer dan wel maar voor 2 weken, maar alles is beter dan niks toch?

mijn koffer zit dan ook vol met 8 kilo stroopwafels, 5 kilo kaas, 3 kilo milka chocolade, en 2 kilo drop.

ik dacht ik vertel jullie dit leuke nieuws, nu ga ik verder met mn koffer inpakken.

kusjes en spreek jullie vast snel weer

Reacties

Reacties

t. Guus

Om dan maar te beginnen: ik wens je een heel goede reis maandag, heel veel plezier in Canada en geniet in 2 weken net zoveel als vorig jaar in 10 maanden!
Liefs,
t. Guus

omi

Goede reis,veel plezier,groetjes aan Nolan en kom weer tevreden terug.Liefs, Omi

Mama

Dikke knuffel voor John en Gina! Veel plezier en geniet van de "gezonde" BBQ.

Ilonka

Ik wens je een goede reis en ik heb het idee dat je wel een invulling kan geven aan de lege plekken in je koffer, na het afleveren van de stroopwafels enz.

Omoe

Morgen vertrek je al. Ik hoop dat ik nog op tijd ben: goede reis, geniet van je vacantie en kom vrolijk weer terug.
Fijn dat je je eerste jaar gehaald hebt! Prima!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active