Marlous is Nova Scotia

46 DAGEN!

hey allemaal!

vorige blog was ik opgehouden bij nolan zijn verjaardag, de week na zijn verjaardag was springbreak, ik ben die vakantie naar greenwood geweest voor 2 dagen, dat is een stad hier bijna 3/4 uur vandaan, nolan had een ijshockey tournament, we hebben dat tournament gewonnen zonder problemen, eerste wedstrijd 8-2 voor ons, tweede 8-3, derde 6-2 gewonnen! dus dat was echt leuk, in greenwood waren we dus even in het centrum gegaan, en daar was een dutch-canadian store, ik ganaar binnen en ze hadden echt alles! kaas, stroopwafels, kruidnootjes, dropjes ALLES! dus ik snel even kaas en nog een paar dingetjes gekocht. voor de rest van de vakantie heb ik niks speciaals gedaan, nolan ging de week na de springbreak naar florida, dus ik dacht wanneer hij weg is waarom ga ik niet iets doen met school, dus ik ging bij het badmintonteam, had na 1 dag training gelijk al een tournament de volgende dag, dat ging wel goed, de rest van die week had ik trainingen en een ander tournament , de volgende maandag had ik districts, die ging niet zo goed dus toen was het badminton seizoen al weer over, 2 dagen na de districts nolan kwam weer thuis op een woensdag, die donderdag gingen we voor 4 dagen naar halifax (de hoofdstad van nova scotia) voor een ander hockeytournament het is genaamt sedmha! het is het grootste tournament voor minor hockey (voor kinderen/teenagers) de eerste wedstrijd nolan wordt in de bord geduwt en zijn shouder gaat uit zijn plaats dus wij die avond naar het ziekenhuis, hij mag ze arm neit gebruiken voor een week ( HET DOET NOG STEEDS ZEER, kan nog steeds niet zijn eigen riem in de auto aan doen) we zijn die andere 3 dagen nog gewoon gebleven om te kijken en natuurlijk te shoppen! toen gewoon weer naar huis op zondag, die vrijdag waren nolan en ik 5 maanden samen, we hadden niks speciaals gedaan, omdat de volgende dag ik voor de eerste keer ging kreeftenvissen (jullie hebben vast wel de foto's gezien hierzo op me reismee) het was echt super gaaf! op maandag was ik gevallen van de trap, en me voet deed erg zeer, dus dinsdag ochted daar zat ik dan bij de ehbo, gelukkig niks aan de hand, heb er nu ook geen last meer van, dat weekend hadden we geen school voor 3 dagen dus gingen we naar nolan zijn cottage,dat is hier 2 uur vandaan, het is zeg maar een tweede huis maar niet de groote van een huis ;) op 21 april gingen we met de internationale naar peggy''s cove (de vuurtoren) en naar halifax om te shoppen! was echt super gezellig! toen dat weekend gingen we weer naar de cottage, hier in de omgeving gaan alle oudere mensen naar de bingo, dus ik zei tegen nolan dat ik ook wou gaan,dus wij gingen 2 keer was echt super leuk.

er zijn nog maar 46 dagen over hier in canada! ik kan niet wachten om terug te komen ookal ga ik het wel heel erg missen!

nou dit ishet dan weer voor deze keer!

dankje wel voor alle leuke reacties!

en zie jullie snel weer!

Reacties

Reacties

t. guus

Hi Marlous,
je verhaal komt nét binnen. Leuk, al die uitjes van je.
Hoe moet dat nu straks zonder Nolan? Of haal je hem over in Nederland te komen studeren? Zo nee, lekker sparen, dan kan je in een van de vakanties weer naar Canada!
Tijd gaat inderdaad opschieten: je bent al aan het aftellen, zie ik.

Tot volgende berichtje!
Liefs,
t. Guus

ilonka

wat een sportieve verhalen allemaal. Welke sport ga je hier weer oppakken?
Er staat me ook iets bij van een blessure aan je been een jaartje of 2 geleden of zo??????
Gelukkig is er nu niets aan de hand.

Femke

Ik kan echt niet wachten totdat je terug bent. Ik kom je ophalen en het eerste dat je van mij krijgt is een dikke knuffel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active