Marlous is Nova Scotia

eerste dagen

nu dan hier mijn eerste berichtje vanuit Canada.

maandag ochtend op naar schiphol na mn koffer hebben ingecheckt en starbucks gedronken te hebben met mn zus, door de douane, ging opzich allemaal best snel. gelijk bij de gate gaan zitten wachten, er zat een jongen tegen over me en die begon te tegen me te praten waar ik vandaan kwam en waar ik heen geen. hij bleek Amerikaans te zijn, en had afgelopen 5 maanden stage gelopen in Amsterdam. na een tijdje hebben zitten kletsen kwamen er nog 2 mensen bij ons zitten, die vielen beetje mee in t gesprek, 1 was een mevrouw die ook Amerikaans was maar 4 maanden in Arnhem had gezeten voor Baseball en een jongen die gewoon nederlandse was en op vakantie ging :)

Toen we gingen boarden bleek de Amerikaanse vrouw naast me te zitten, aan de andere kant van me zat een meneer die een weekendje naar Amsterdam was gevlogen met 2 vrienden, hij was die dag jarig en ze gingen een weekendje feesten (hij was denk ik rond de 40, had 2 kinderen)

na 9 uur gevlogen te hebben begon het, de checks bij de douane, ik had natuurlijk super veel kaas enzo bij me, ik had gewoon ingevult eten, ze vroegen er niet eens om! dus dat was een pak van mn hart alles mocht dus gewoon mee door vliegen naar canada.

na 7 uur gewacht te hebben, staat er DELAYED! fijn vertraging, iemand naast me was gaan vragen wat eraan de hand was, de stewardessen waren er nog niet. nou daar waren we blij mee hoor ;) na ander half uur konden we dan toch echt gaan vliegen, inplaatst van 23.51 landen we nu om 1.18 , dus niet erg fijn, gelukkig zou ik al in een hotel blijven slapen samen met gina en paige de family bij wie ik blijf slapen deze 2 weken :)

na het ontbijt de volgende ochtend gelijk gaan shoppen! kan ook eigenlijk niet anders! rond 4 uur zijn we richting huis gereden, dat was een 3 uur lange rit. gelukkig ging het redelijk snel voorbij. aangekomen bij t huis, koffer open, en wat zie ik MISVORMDE KAAS! het was 28 graden hier dus de kaas was een beetje gaan smelten, gelukkig is het inmiddels normaal (had ze gelijk in de koelkast gelegd) gelijk langs Susan en Davis geweest, kaas,stroopwafels en chocolade gebracht toen gauw naar huis om avond te eten, de rest van de avond heerlijk gechilt op de bank en vroeg gaan slapen. het is hier nu lunch tijd en ga vanmiddag naar 2 vriendinnen van me

Ik spreek jullie vast snel weer

kusjesx

Reacties

Reacties

Ilonka

Heerlijk weer zo´n reisverslag. Geniet nog van de komende vakantie tijd!

omi

Ben het eens met Ilonka, geniet veel want de tijd vliegt voorbij.Liefs.

Omoe

Zo te zien hebben jullie veel lol. Prima toch!
Wat gaat het snel voorbij. Geniet nog van de tweede week!
Liefs, Omoe

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active