Marlous is Nova Scotia

terug

ik ben weer in het land!

vorige keer waren der nog 10 daagjes over. daarna heb ik nog prom gehad! dat was echt super leuk. op me facebook en hyves kan je die zien., ik heb helaas geen ruimte meer op me blogg. dus als je ze wilt zien moeten we maar een keertje afspreken. het was echt super gezellig, met heel veel vrienden en vriendinnen,

daarna hadden we ook nog graduation. dat was eerlijk gezegt wel een beetje saai. maar wel leuk om mee te maken. daar heb ik ook nog fo'to's van maar die moet ik nog gestuurd krijgen.

donderdag ben ik naar huis gevlogen rond 23.45 vertrokken we. landen in engeland rond 9 uur. en toen om 13.10 weer vertrokken. naar amsterdam. toen in amsterdam aan gekomen, ik snel me koffers gehaald en door de deur gelopen. en daar staan me ouders, zus, en beste vriendin femke! met een spandoek dat zei : were looking for a canadian girl!

en het tv programma hellogoodbye was op schiphol en had frederike geintervieuwd, we weten niet wanneer het op televisie komt. maar als ik weet dat het komt zal ik het zeker weten laten weten hierzo!

nou ik ben dus weer in het land!

spreek en zie jullie vast allemaal snel weer!

groetjes dit keer vanuit Nederland.!

Reacties

Reacties

Nadia

WELKOM TERUGGG!

t. Guus

Nogmaals: welkom thuis, lieverd. Je zult wel doodmoe geweest zijn na zo'n lange reis.
Maar wat een leuk welkom!!

Tot heel gauw, hoop ik.
Liefs,
t. Buus

ilonka

ik kijk al graag naar Hello goodby, maar nu helemaal natuurlijk.
Geniet van de komende dagen!

t. Maria

Welkom terug in Nederland.

Gelukkig woon je niet zo ver weg, kan ik gauw eens komen kijken. Want ondanks alle foto's die ik van je gezien heb, verwacht ik toch een beetje veranderd nichtje te zien. Beetje ouder, Canadeser, internationaler, wijzer misschien ook?
Tot gauw, Maria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active