Marlous is Nova Scotia

spannend

het begint nu toch wel te komen die spanning, nog 17 dagen voordat ik vertrek naar Canada. ik heb der wel super veel zin in, het contact met het gastgezin is ook leuk! zelf kunnen ze niet met een computer omgaan maar hun dochter wel dus daar mail ik mee, sinds ik het gezin heb toegewezen gekregen, via het gastgezin hoorde ik ook dat er nog een andere student in het zelfde gezin zou zitten, een meisje uit Japan, van 17 jaar, het gastgezin wist nog niet haar naam dus die kon ik nog niet opzoeken via facebook. opeens kreeg ik een mailtje van een meisje geen idee wie het was, over dat ze in het zelfde gezin kwam, nu mail ik met haar bijna elke week, we hadden het erover wat we allemaal meenamen, toen vroeg ik wanneer zij aankwam, ze vertelde me dat zij 28 augustus al aan kwam, dus ik balen ik wou er eigenlijk liever eerder zijn, eerst even wennen voordat er gelijk nog iemand was. maar niks aan te doen! ik vlieg dus 30 augustus. maar omdat ik 8 september 16 wordt, en afgelope jaar mijn eindexamen heb gehaald. geef ik 28 augustus nog een BBQ voor vrienden en familie, ik heb der nu al heel veel zin in! ik ga deze laatste weken nog even werken, en natuurlijk met vriendinnen doorbrengen, laat jullie snel weten hoe me feest was! x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active