Marlous is Nova Scotia

afscheid

gister 28 augustus, had ik een afscheidsfeest voor alle vrienden en familie

het ws echt super leuk. veel leuke cadeautjes gekregen!

mijn moeder kwam met het plan om iedereen die der was op me koffer te laten schrijven

dus die is nu lekker vol geschreven met allemaal leuke teksten van vrienden en familie.

ik ga vandaag me koffer inpakken. had al me kleding al uitgezocht, maar dat is meer dan die ene koffer van 23 kilo, dus ik moet nog meer gaan thuis laten.

opzich ook niet erg want dan heb ik wel een goede reden om te shoppen!

ik vlieg morgenochtend.

moet om 5 uur aanwezig zijn op shiphol en dan ga ik vliegen om 7.20 uur.

jammer genoeg vlieg ik dan maar 45 minuten en dan landen we op londen voor een overstap.

daar heb k anderhalf uur de tijd. en dan is het nog 5 uur door naar Halifax. zodra ik daar ben aangekomen natuurlijk koffer halen, enzo

en dan wordt ik opgehaald door me gastgezin met de auto.

dan komt het hoor een auto rit van nog 4.5 uur! ongeveer.

ookal moet ik dan nog zolang in de auto heb ik der wel super veel zin in.

laat jullie snel weten hoe het gastgezin is!

xxxxx

Reacties

Reacties

Rachel

Veel plezier!
x

Femke

SCHATJE IK GA JOU HEEL ERG MISSEN !

Anouk

veeeeel plezier lieve marlous!
hihi ik ben benieuwd hoe je het daar gaat hebben enzo :)
xxxx

Papa en mama

Hoi snoes,

Met was een gezellig feest gisteravond.
Vandaag alles in orde maken en dan op naar Schiphol richting Woods Harbour.
We gaan je missen, mop!

Dikke kus mama en papa

Koen van der Burg, restaurant de Sniep

Goede reis. Heel veel plezier en succes daar!
Als je weer terug bent moet je maar wat laten horen, dan hebben we vast wel weer werk voor je.
Groeten van het Sniep team.

t. Guus

Hoi lieverd,

leuk afscheidsfeest gisteren!

Het wordt allemaal vreselijk spannend voor je! Wens je voorlopig een goede reis met leuke reisgenoten.

Liefs,
t. Guus

gerben

was echt gezellig gister,
k ga je wel missen:$:(

Nadia

Hee schat (L)

Was gezellig gister, ik zal morgen aan je denken als ik zit te "werken" in de klas en jij onderweg bent naar Canada. Hopelijk heb je daar wat beter weer xD - vast wel. In ieder geval heeeeeeeeeeeeeel veel plezier daar en succes met high school!

xxxxxxxxxxxxxxxmuchlove,Nadia
en groetjes van m'n ouders, broer en omaatje! Ook namens hun nog heel veel plezier en succes!

Elzie

Hoi Marlous,

Heel veel plezier in canada !

Groeten,
Elzie
(heb net een ander e-mail adres toegevoegd, het oude wordt per 1-9 opgeheven)

omi

Lieverd,
Gedroomd dat ik ook op weg was naar Canada, maar ik werd gewoon wakker in Maasbracht.
Morgen zullen we wel van je reis horen en je aankomst.
Knuffel .Omi-Opi

Hester

Ha die nicht,
superstoer dat je het hebt doorgezet, ik heb ooit mijn jaar au-pair toch niet aangedurfd en jij nu lekker wel. geniet ervan en ik kijk uit naar je verhalen.

liefs van ons allemaal
Hester

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active