Marlous is Nova Scotia

31 augustus 2010

eerst lekker uitgeslapen tot half 11, toen even aankleden enzo en naar beneden, iedereen was al wakker alle kleinkinderen waren er zelfs. toen vroeg sherry wat ik wou eten dus zei ze ei met bacon? dus ik zonder de bacon:) dus toen lekker eitje gegeten en lekker niks gedaan heel de dag, opeens zegt shawn dat we gaan avond eten is het 4 uur in de middag! dus ik vraag aan jackson is dat normaal dat we nu al eten, zegt die ja normaal wel of soms eerder! dus WOOOH wat ga ik vroeg eten, het is nu 7 uur in de avond en ik heb honger haha, maar we zijn net naar de haven geweest. bij de kreeftenvisserboot even gaan kijken, cameron en pierce zijn in de haven gesprongen envroegen of ik ook ging, had wel me bikini aan maar het was zo vies van vis dat ik niet ging haha, nu heb ik moeten beloven dat ik deze week nog ga. haha. nou ik ga nog even lekker tv kijken, en laat morgen weer wat horen! xx

Reacties

Reacties

yvonne

Nou als het zo vies eruit ziet zou ik er ook niet induiken,ik vind het AA strand al vies

Fijne dag Yvon

Gerben

hahaha is wel vies hoor in zo'n havenXD

maarjha je hebt het belooft dus moet je het ook doen:P

veel plerzier:D


groetjes Gerben

Nadia en Jade

Woow 4uur iss echt Ziek vroeg!!!! Haha logisch dat je 7u alweer honger had zullen wij ook hebben - mwhahahahaha onze hobby is eten! Haha veel plezier met tussen de visjes zwemmen xD spreek je snel weer!!

Leonie

Ah Marlous ik vind het echt leuk om je verhalen te lezen!
Mooi dat je het tot nu toe naar je zin hebt
Nog heeel veel plezier!
XXX Leo

kruythof@kabelfoon.nl

Hi Marlous,
eerste dag al lekker druk bezig geweest! Is Sherry je 'gastmoeder'? En zijn Jackson en Shawn, Cameron en Pierce hun kinderen? Ben de draad nu al kwijt!!!
Geniet nog lekker dit weekje en als je gezwommen hebt met dolfijnen, is zwemmen met vissen 'kinderwerk' daarbij vergeleken!
Maar of IK het zou doen???? Denk het niet.

Liefs,
t. Guus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active