Marlous is Nova Scotia

1 september 2010

eerst lekker uitgeslapen tot een uur of half 10. toen rustig ontbeten, en daarna gewoon heel de dag eigenljk niet zo veel gedaan, met ally op de trampaline gesprongen. een paar keer. als lunch heb ik vis gegeten was niet echt speciaal, maar als avond eten aten we weer vis die vond ik niet zo lekker. na het eten zijn we naar het strand gegaan! om af te koelen, het is hier 27 graden! maar zaterdag komt er een storm dus dan koelt het af. na het strand zijn we nog een ijsje gaan eten, en verder niet echt wat gedaan, ga zo naar bed ookal is het pas 10 uur. ik ben vanmiddag om 1 uur ook al inslaap gevallen op me bed, tot half 3! xoxoxo

Reacties

Reacties

Noud

Wanneer begin jij nou met school?

Mama

Zal vandaag je oplader sturen.
Kun je tenminste weer wat doen!! haha ;)

yvonne

je moet wel goed eten hoor!
Trouwens het is hier nu 9 graden dus ik weet niet wat lekkerder is,
doeii Yvon

kruythof@kabelfoon.nl

Je zult nog wel lekker liggen te slapen (in NL nu 13.00 u). Volgende week zal dat wel anders zijn: geen uitslapen meer! Weet je al iets over schooltijden?
Ik kan niet meedoen met skype: heb geen microfoon en ook geen - hoe heet zo'n ding - webcam? Je ziet: ik ben niet goed thuis in het internetgebeuren.
Doei, tot volgend berichtje.
t. Guus

hein

Heb de indruk dat je alleen vakantie aan het vieren bent. Gelukkig heb je de bikini-broek bij je, want het is wat ver die te brengen. Zou wel willen, want dan heb ik ook vakantie. Gertrud is thuis, gaat goed

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active