Marlous is Nova Scotia

2 september 2010

vanmorgen super vroeg wakker geworden was om 8 uur al uit me bed!, toen maar in de zon want het was toen al 25 graden gaan liggen beetje gesprongen op de trampoline, en toen om 12 uur gaan lunchen ,met een pizza, haha. rond half 2 kwam jimmie en cameron mij en akane ophalen. we zijn toen naar het huis van jimmie zijn moeder. ze noemen haar 'oma' niet grandmom maar echt oma. omdat jimmie half NL is. daar tot half 5 in het zwembad gelegen. toen gauw omkleden en in de auto want cameron moest naar ijshockey try outs. dus daar gauw heen, even 45 minuten gekeken en snel gegeten en weer terug naar de try outs. en terug in de auto. nu nog even tv kijken en dan lekker naar bed. xx

Reacties

Reacties

Hester

Wat een leven.....
Wanneer ga je naar school?
Gaan Akane en jij naar de zelfde school en klas?
Geniet nog lekker!

groetjes

Nadia

Pff, zo vroeg! Maarja, als het dan zulk lekker weer is, zal ik het niet eens erg vinden eigenlijk...

Pizzaaaaa

Nadia

Nouuu hij doet raar als je zo'n hartje wil maken hakt 'ie je reactie af vanaf daar. heel raar. Anyways na pizza stond dus dat ik daar echt zin in heb haha, echt slecht.

ennnn ik vroeg nog of je ook nog ging ijshockeyen of iets daar?

xxxxxxxxxxloveyou

hein

Lees ook even mijn verlate reactie op jou stukje van 1 -9. Volgens mij als het zo blijft dan heb je het naar je zin. Let op dit gaat nog wel veranderen. Maar maak veel plezier. Niet te veel eten. Ik lees alleen maar over luieren en eten. Veel groetjes van allen van no 9.

omi

Je begint al lekker gewend te raken he?
Nu de school nog.
Jouw bericht krijg ik steeds 2x
Zal aan Sacha vragen hoe dat kan.
Liefs, ook van Opi

yvonne

nou Marlous klinkt leuk allemaal,maar het belangrijkste is:"dat jij het naar je zin hebt".
liefs Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active