Marlous is Nova Scotia

3 & 4 september 2010

3 september:

niet zoveel gedaan, langs de school gegaan om me rooster op te halen, super relaxt maar 4 vakken 1e semester. tekenen, wiskunde, geschiedenis en engels. met pierce en akane en een vriend van pierce met de boot weg geweest. niet speciaal. toen s'avonds gaan basketballen stukje verder op.

4 september

vanacht is de orkaan EARL langs ons gekomen,niet echt iets kapot. na het ontbijt (12.00) naar Yarmouth gegaan, school spullen gekocht, en even wat gegeten, toen weer terug, we waren weer terug rond 5.30 uur. toen voor de tv, geskyped met me ouders zus en buren, daarna, weer gaan basketballen, nu tv kijken en straks naar bed. morgen waarschijnlijk naar het strand

Reacties

Reacties

Nadia

Wajoo, dat is wel chill beginnen met tekenen, geschiedenis, wiskunde en engels dan! Zal ik ook wel willen, maar ik heb gewoon gelijk alle vakken vanaf het begin en volgende week alweer een proefwerk. Echt achterlijk, maarja.

Ohja, ik heb geen webcam en/of microfoondingetje dus kan niet skypen. Maar dat ga ik regelen ;)!

Veel plezier op het strand!

t.Guus

Hoi Marlous,
lekker zeg, naar het strand gaan. Wij mogen ook niet klagen dit weekend: zonnetje, 20 graden.
Begin je maandag op school en hoe ver is ie? Is dat in Yarmouth? Moet je dan met een schoolbus of zo?
Ben heel benieuwd.
Fijne zondag nog!
Liefs,
t. Guus

Mandy

Ik ben blij dat je het naar je zin hebt meid!
Ik denk aan je
Liefs

Mama

Jij op het strand, Frederike en ik naar de stad. Was lekker in het zonnetje! Zet je nog foto's op deze site?

Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active