Marlous is Nova Scotia

6/7 september

6 september:

niet echt iets gedaan haha.

7 september eerste schooldag

ik was zo zenuwachtig als ik weet niet wat, nou 7 uur ging me wekker, aankleden enzo, toen om 8.15 met de schoolbus, nou daar is dus echt niks aan hahaha echt saai eigenlijk. toen we opschool aankwamen moesten we naar homeroom. dat is de klas met de leraar als je mentor idee. ik heb een mevrouw. waar ik der naam niet meer van weet nu haha, maar dan zeggen ze de opmerkingen die der zijn, controleren ze absentie, en dan gaat de bel, vandaag bleven we langer bij homeroom vanwege alle nieuwe dingen van het schooljaar. er zijn blijkbaar veel dingen veranderd sinds vorig jaar haha de lockers werden uitgedeeld, ja dat klinkt raar maar dat komt omdat het met zo'n slot is met een code die je ronddraait enzo?. toen ging de bel weer toen hadden we reccess < pauze> voor 15 minuten, na dat moesten we naar de 2e les. want de 1e ging niet door vanwege het nieuwe schooljaar. dat was voor mij wiskunde, niets gedaan was meer introductie van leraar en de regels enzo. toen weer de bel ging hadden we lunch pauze 40 minuten, na de lunch moesten we weer naar homeroom voor 5 minuten, ze checken de absentie nog een keer, en dan gaat weer de bel, toen moest ik naar engels. zaten we wel in het goede lokaal met de goede leraar. bleek der wat veranderd te zijn, zaten we oppeens bij allemaal grade 10ers, dus wij zeggen dat wij grade 12 zijn nou oke, moesten we dus naar het lokaal aan de overkant., dus wij daar naar binnen na een half uur ofzo, zei ze ja ik dacht al dat er iets mis was gegaan. nou toen moesten we gelijk aan de slag. een SE schrijven over jezelf je familie. dus ik over NL en over CAN. na engels had ik een uur vrij. beetje rond gelopen en wat gegeten. daarna toen de bel weer ging moest ik naar global history, we komen binnen ik kijk naar die docent en denk is dit nou een mevrouw of een meneeer. dus ik vraag aan een student die der al was. is dit een vrouw of een man., dit is een vrouw zegt ze. nou daar begon het dus al. wat een geweldig mens is dat. ze zegt ik hou van hip hop dus we gaan veel over de geschiedenis van hiphop praten. haha. nou oke. na geschiedenis, weer naar homeroom, opnieuw de absenten. ja echt vaaak! toen snel naar je locker en naar de schoolbus, zodra ik thuis was was het 4 uur. toen stond supper klaar (avondeten) na het avond eten, geskypt met me ouders,zus, en oma. om 6 uur naar Davis, dat is de man van de nicht van mijn gastmoeder, die gaf een BBQ voor de jeugdgroep van de kerk, het was meer voor akane en mij om mensen te leren kennen dan echt voor de kerk,. was super gezellig. heb is nu 21.06 hier. dus dat betekend dat ik al 2 uur 16 ben in NL en nog 3 uur 15 in Canada.!

Reacties

Reacties

yvonne

Heey Marlous nog gefeliciteerd he,hebben ze nog wat aan je verjaardag gedaan daar?
Wat heb ij veel pauze,en zijn ze bang dat je wegloopt ,ze nemen zo vaak de abcentielijsten door
nou meisje geniet er maar van
Knuffel Yvon

Hester

Hartelijk gefeliciteerd! Nu is het echt. Veel plezier op je verjaardag en op school, ondanks het vaak controleren op absentie lijkt me het best gezellig worden.

groetjes,
Hester

t. Guus

Hi lieverd,
van harte gefeliciteerd! 16 jaar!!!!! Doen ze daar iets aan verjaardagen? Anders bouw je zelf maar een feestje, hoor.
Spannend hoor, die eerste schooldag. Hopelijk krijg je niet zoveel huiswerk, anders heb je geen tijd meer om al die gezellige stukjes te schrijven.

Liefs,
t. Guus

Frederike

Gefeliciteerd kleine! :D

Nadia

Hee!!
Zei je toch al dat het goed ging komen op highschool, nog veel nieuwe mensen ontmoet? Vast wel haha

Nogmaals gefeliciteerd schat!

Omi

Drie dikke knuffels ! Proficiat!

ilonka

Gefeliciteerd!!!

Mama/Papa

Eindelijk 16! Hoer, hoera!
Natuurlijk skypen we straks nog even bij de taart.
Is die van jou lekker?

Mama/Papa

oooops foutje, hoera hoera natuurlijk! ;)

geheime minaar

liefje ik mis je heel erg
k hou echt kapot veel van je
je moet echt snel terug komen

Nicole

Hoi Marlous,
Gefeliciteerd met je 'sweet 16'!! Volgens mij begin je je draai al aardig te vinden daar in Canada. Veel plezier met je verjaardag en geniet van alle nieuwe indrukken!
Groetjes,
Nicole

Hein en Gertrud

Een beetje te laat, maar hoe wil dat met het tijdverschil. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag van allemaal van no 9 uit Nederland. Het echte werk is begonnen lees ik. Valt overigens nog mee veel pauze, maar weinig vertrouwen bij al die controle op aanwezigheid. Heb wel de indruk dat het je best bevalt. Trouwens een mooi zwembad. Kun je lekker ontspannen van de rust, sorry van het harde werken. Heb plezier je en geniet. Veel groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active