Marlous is Nova Scotia

MY BIRTHDAY

ohh yeayy vandaag was me verjaardag eindelijk 16.:D

nou ik stond op niks byzonders eigenlijk. gewoon ontbeten enzo, met de schoolbus op school liep ik naar me nieuwe vriendinnen toe, en ze knuffelde helemaal en gilde happy birtydayyyy dus iedereen in de hal riep happy birthday naar me dat was echt leuk, nou even naar me locker, homeroom, en op naar de eerste les. na 5 minuten in de eerste les werden alle international students uit de klassen geroepen. hadden we een meeting over het kamp waar we morgen naar toe gaan! daar heel het uur gezeten, toen voor 5 minuten terug naar de les. niks meer gedaan haha, toen was al weer reccess dus pauzeeeee! beetje rond gelopen en niet echt wat gedaan haha. toen naar wiskunde, gingen we iets doen waar ik eerst echt niks van begreep en opeens wel! dus dat ging goed,. toen was het lunch pauze., en daar staan annika, een vriendin, met een taaart! dus wij taart eten voor me B-day. toen naar nog een uur wiskunde, die les was best wel saai. daarna naar engels, dat was echt een les waar niemand iets deed, haha nou tijdens engels moesten weeer alle international students bij elkaar komen. toen kregen we de lijst met dingen die we moeten meenemen. slaapzak enzo. toen we klaar waren begon de volgende les al dat was geschiedenis. super les was dat. ookal was het de laatste en was ik moe haha was het echt leuk. veel gepraat over vanalles. en jaaaa de bel gaaat! we mogen naar huis! nou snel naar locker opnieuw naar homeroom, en op naar de bus, in de bus niet speciaal, toen ik thuis kwam, gingen we avond eten en iedereen was er, alle kinderen en kleinkinderen! allemaal voor me verjaardag, wij gegeten (spagetti) en toen kwam sherry met een taart, daar op stond happy birthday Marlous en paar ballonnen, het was een ijstaart super lekker! toen zijn we naar de winkel gegaan en heb ik me mobiele telefoon gekocht super vet met een uitklap toetsenbord, alleen wel stom dat ik hem niet kan gebruiken in NL, want ze hebben hier geen simkaarten maar het is de telefoon die een nummer heeft. dus dat is wel jammerr. nu even bankhangen en me spullen voor kamp inpakken en dan lekker naar bed x

over dat zwembad, het is niet in mijn tuin is bij de andere opa en oma van pierce,cameron, en jackson. de nederlandse oma van hun.

maandag komen er 2 familie leden van jimmie uit nederland hierheen, ze spreken niet echt engels dus jimmie vroeg of ik wou vertalen dus dat wordt leuk haha

Reacties

Reacties

yvonne

Nou dat was een drukke dag he,wanneer ga je op kamp?
doeii yvon

mandy

heb je het naar je zin? waar gaan je heen op me kamp? spreek je snel, dikke knuffel en kus van mij

Hester

Ha Marlous, wat heb je een leuke verjaardag gehad, super dat iedereen er wat aan deed om het speciaal te maken! Veel plezier op kamp.

groetjes
Hester

Sander

heey Marlous,
is het wel een beetje leuk in Canada?
leukt mij in ieder geval wel gaaf om te doen.
happyy b-day.

Sander

Ganda

nou je hebt het echt naar je zin zal vanavond op je hyves kijken voor foto's van je verjaardag :)

heeel erg veel plezier

xx

Karin Clement

Hoi Marlous,

Een beetje laat: maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om je avonturen te volgen via deze website. Volgens mij heb je het helemaal naar je zin. Fijn hoor.

groetjes, ook van Guus en natuurlijk van Dennis en Nadia (maar haar "spreek" je toch wel regelmatig

t. Guus

Hi Marlous,
waar ga je heen op kamp en hoe lang? Gaan daar alle intern. studenten heen?
Je hebt nu lekker weekend; geniet ervan!

Groetjes,
t.Guus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active