Marlous is Nova Scotia

kamp

ik ging donderdag op vrijdag op kamp naar Camp Peniel.

donderdag:

we moesten de eerste 2 lessen gewoon naar school, toen werd er omgeroepen willen alle internationals naar de ingang komen, en toen begon het hoor. de schoolbus stond al klaar met andere internationale studenten uit de regio, snel de spullen gepakt( slaapzak enzo) en hup de bus in. toen we eenmaal in de bus waren, was het druk maar gezellig, iedereen praatte spaans, portugeens,japans,en vanalles doorelkaar omdat ze landgenoten tegen kwamen. eenmaal op kamp peniel. kregen we onze plek aangewezen, nou dat was dus een kamer met 12 meiden, super gezellig! daarna is er een groepsfoto gemaakt van alle 120internationale studenten! toen werden we in groepjes verdeeld en hebben we allemaal activiteiten gedaan, was echt gezellig, toen hadden we 2 uur lang vrije tijd, ik en kei (japans international studentte, ik had me laptop meegenomen, dus muziekje aan en lekker in de zon gechilt, oppeens worden we aangetikt, bleken we inslaap gevallen te zijn, oeps, dat was niet de bedoeling, toen ETEN ik was zo hongerig, dat ik 2 hamburgers heb gegeten en een hotdog, en daarna nog een hamdog, ja een hamdog, dat is een hamburger in een hotdog broodje. haha en sla ook nog.

toen hadden we een regels enzo praatje, ook voor de rest van het jaar, de Candadese regels enzo. niet heel boeiend want we hadden ze al gehoord, 2x. en toen KAMPVUUUR, dat was echt super gezellig, gekletst met heel veel internationals. toen om 11.30 werden we naar bed gestuurd, iedereen was super moe dus we vielen gelijk in slaap, volgende ochtend om 8 uur hadden we ontbijt, lag ik dus nog in me bed haha, kwam er om half 9 uit, en toen ontbijt gegeten want dat kon tot 9 uur, om 9 uur moesten we weer een praatje aanhoren, en kregen we een Tshirt en tas van de organisatie, en een pasje van de gezondsheids verzekering. niet echt boeiend, toen zijn kai, annika, ik en irais gaan liggen op een bank, en op elkaars schouders inslaap gevallen want we waren echt super moe, 2 uur geslapen, bleken er foto's gemaakt te zijn omdat het erzo leuk uitzag. nou ik had echt niks gemerkt haha,. toen om 11 uur lunch gegeten, en hup de bus in, om 12 uur terug op school, en naar de laatste 2 lessen gegaan. dat was wel stom omdat ze eerst hadden gezegt dat we vrij kregen en oppeens toch moesten, dus ik me makeup opgedaan, en me trainingsbroek uit en spijkerbroek aan want ja ik ga niet in een trainingsbroek lopen. na de lessen werden we opgehaald door jillian, met de auto dus we hoefte niet met alle slaapspullen in de slaapbus. dat was echt relaxt.

zaterdag:

naar de hockeytryouts geweest van jackson Hij heeft het team gehaalt! dus iedereen helemaal blij, verder niet zo veel gedaan vandaag,

Reacties

Reacties

yvonne

Volgens mij eet en slaap je veel te veel,straks kom je dik terug hihi, klinkt nog steeds leuk allemaal, veel plezier
knuffel vanuit regenachtig zoetermeer!!

Nadia

Klinkt echt superleuk allemaal =D!
xxxxx

Frederike

SLAAPKOP! Hahaha, waar was je zo moe van dan? Wel leuk dat je zoveel gedaan hebt en mensen hebt leren kennen, waren er ook nog Nederlanders? Nouuu veel plezier nog daar. ;D

marlous

hahah ik was moe van school, en gewoon van eigenlijk niks. haha

Ashley

Leuk dat je het zo naar je zin hebt lees elke keer j verhaaltje en af en toe kijk ik nieuwe fotos op je hyves mis je wel hooor
Xxxjes

Omi

Lieverd, wat een druk leven heb je daar. Lukt het met de taal? Of is het soms "met handen en voeten"praten.
Heerlijk om jouw verhalen steeds te lezen.
Liefs van Opi (hij is vandaag naar de Passiespelen in Tegelen geweest) Heb je daar ooit van gehoord?
Tot Volgende keer. Knuffel. Omi

Hein

Volgens mij heeft de klimaat wisseling aan de andere einde van de wereld geen invloed op je, want je gaat hier op kamp en in Canada ook. Je houdt van feesten en plezier dat gaat daar gewoon door. Over slapen en (veel) eten wil ik het niet hebben, want dat is al vol aan de orde geweest. School is echt een makkie als ik dat telkens lees. Je valt overal met je neus in de taart lees ik. Je hebt ze in korte tijd allemaal weer om je vinger gewikkeld. Slim, maar dit houdt in dat je ook alert moet zijn en af en toe gepast iets terug doen. Iik ben nog steeds in afwachting van een stukje ijstaart. Heb ik toch wel verdiend? je bent wel een jaar ouder geworden, maar dat is niet in je enthousiastme te merken en ook niet te zien op je foto's. Nu begrijp ik het, kwartje wat laat gevallen, je houdt regelmatig schoonheidsslaapjes. Genoeg geschreven tot de volgende keer. Ook heel veel groetjes van Gertrud. Zij wil wel weten wie die heimlijke minner is. hou je taai Hein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active