Marlous is Nova Scotia

laatste dagen

ik heb al een tijdje niks laten horen, dus ik dacht ik schrijf weer even wat!

nou laten we dan maar beginnen met me eerste schooldance, WAT SAAI hahaha, het was in de gymzaal, en nog niet eens de helft was gevult met mensen. dus dat was wel wat het saai maakte, verder was het wel echt super gezellig, want van te voren, ging ik emily en chanel bij chanel optutten, haar doen makeup enzo! was echt super leuk! toen bij de dance natuurlijk der even een party van gemaakt, en na de dance gewoon terug naar me eigen huis. vandaag (vrijdag) de dag na de dance, gewoon naar school, iedereen was echt tired. maar top dag gehad, was echt leuk!. morgen eerst naar een hockeygame, dan naar de yeay school is weer begonnen, van meghan party. daar blijven slapen, en zondag bbq voor alle internationals,.

verder is mijn laptop gecrasht, dus al me foto's zijn weg! muziek alles.

probeer nu zoveel mogelijk opnieuw te zoeken via internet facebook enzo. spreek jullie snell

Reacties

Reacties

t. guus

Hoi Marlous,
wat heb jij daar al een hoop vriendinnen opgedaan!
Kan je laptop gerepareerd worden of moest je aan een nieuwe? In ieder geval heb je nu een hoop werk om al je gegevens weer compleet te maken. Heb je wat te doen dit weekend!!! Alsof jij je zou vervelen, maar niet heus!

Liefs,
t.Guus

mama

Laat naar je laptop kijken en bewaar je foto's op een kaartje of externe harde schijf of stick. Moet een oplossing voor te vinden zijn.
Spreek je gauw weer op skype!
Was het pakket naar je zin?

hein

Kijk even naar mijn reactie bij je vorige stukje.
Je moet wel voorzichtig zijn met je spullen, want anders is het contact maken zo moeilijk. Gaat wel goed is mijn indruk. Je gaat al meerdere malen engelse woorden in je stukjes gebruiken. Leer ik ook nog wat.
Dansen was voor jou geen probleem,maar wel een andere partner moeten zoeken. Overigens zijn daar ook aardige "spetters" ( meisjes termologie geloof ik)
Groetjes

Frederike

Ik vind Hein's reacties errug leuk.

And furthermore, i think its a pity your schooldance wasnt that good, buuut i wanna know all about that guy... ;) Annnd how did you like the package we send u for your birthday? :)

KUSSIE.

Hein en Gertrud

Pas wel op met de lap-top, want anders raken we dit contact kwijt. Is wat ver om over het water te schreeuwen. Jammer dat ik geen bericht heb gehad over het dansfeest, want was graag naar je pasjes komen kijken, zoals in Leiden. Toch nog feest van kunnen maken lees ik. Je Nederlandse danspartner is er van door gegaan. tegengesteld aan de richting van Canada. Heb net een mail van hem ontvangen uit Australië. De jeugd heeft het maar goed met alle reizen over de wereld. De oudjes zijn goed om thuis te blijven, geld te verdienen en dit te spenderen aan de jeugd. Als kan moet je er wel gebruik van maken. Ik wist overigens niet dat men in de winter bij jou daar ook BBC. Ga dit aan je vader voorstellen, want aan de schuur zit een dak en verwarming kunnen we nog wel regelen denk ik. Als er geen bericht meer komt voor de feestdagen wensen we je bij deze al mooie en gezellige dagen toe. Pas op met vuurwerk, zodat je heel en gezond het nieuwe jaar in gaat. Laat het je goed gaan. Veel groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active