Marlous is Nova Scotia

top weekend

top weekend, ja dat kan je dit weekend wel noemen.

vrijdag;

eeen doos kwam binnen! ener zat in: kleding, KAAAAAS, stroopwafels, dropjes, mariakoekjes, en 3badeendjes voor me verjaardag, en ook nognoodles:) was echt super leuk!

zaterdag:

overdag niet echt veel gedaan, om 6.30 richting de ICEDOGS hockeygame, super wedstrijd, werd veel gevochten op het ijs, maar ze hebben gewonnen met 4-3 daar ging het om. toen snel naar emily der huis, even omkleden en hup naar Party Meghans, dat was echt super, ookal kon ik niet drinken ( en ja ik ben 16, maar in canada is het 19) deden de andere wel met drank en ik met me cola

Cool
spelletjes, zoals flip a cup. dat is echt zo grappig hahaha. toen tot 3 uur ofzo gekletst niet echt speciaal, toen met ze alle in dat huis geslapen met umh 20 mensen. ik heb misschien een half uur geslapen maar het was het waard.

zondag:

nadat het huis helemaal opgeruimt en school was, ging iedereen weg, ik werd thuis gebracht door de vriend van chanel, toen lekker een douche genomen, en noodles gegeten, over 3 uurtjes naar de BBQ voor alle internationals, en dan lekker vroeg naar bed, haha

woensdag: WHALE WATCHING.

over me laptop,.

hij doet het nog gewoon dus gelukkig geen nieuwe hoeven kopen, maar ben wel al me foto's kwijt.

Reacties

Reacties

yvonne

Kijk maar uit dat je niet overspannen raakt,Hihi

Heidy

Leuk om je verhalen te lezen. We blijven je volgen.
Groetjes uit Pijnacker en een knuffel van Corné

Gerben

volgens mij ben je alleen maar aan het feesten daaro!!
maarjha als het maar goed gaat:P

mama

Tsja, die doos........... zaten er toch verkeerde dropjes in! Hoe kunnen dropjes nou verkeerd zijn?

maria edwards

Hoi Marlous,
Wij zijn lang op vakantie geweest en hebben daarna 10 dagen op Michaels kinderen gepast. Nu zijn we eindelijk weer thuis en vind ik een computer vol met Marlousverhalen. Hartstikke leuk om te lezen . Zo te zien heb je het best naar je zin, nu al vriendinnen en een leuk gastgezin, die hun best doen om je er thuis te laten voelen. Zitten er bij die 120 'internationalen' nog meer nederlanders of ben jij de enige? School is wel heel anders dan je gewend bent, na een tijdje weet je of het echt leuker is of juist niet.
Ik blijf je reisverhaal volgen. Veel plezier, Maria

Nelleke

Hoi Marlous,

Eindelijk dan een berichtje van je buurvrouw, ik had van je moeder wel gehoord hoe ik mij moest aanmelden maar toch verkeerd gedaan maar nu is het dan gelukt.
En inderdaad je moeder heeft gelijk, ik ga zaterdag mijn auto ophalen(dus wees maar blij dat je nog even in Canada ben). nee hoor het valt wel mee maar na 30 jaar weer te gaan rijden is toch wel gek hoor.
Nou zo aan je berichtjes en foto's te zien heb je het wel naar je zin in Canada he, nog ruim een half jaar toch? of ga je nog langer. Is het japanse `'zusje" nog heimwee of gaat het daar nu wel mee.
Nou meisje nog heel veel plezier en we horen elkaar wel weer.
groetjes Nelleke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active