Marlous is Nova Scotia

thanksgiving

nou ik dacht dat het al wel weer een tijdje geleden was dat ik een verhaal had geschreven, dus ik praat jullie even bij,

me laatste blog was over ijshockey, nou dat ging dus echt helemaal niet goed. 1e training, na ongeveer 15/25 minuten heb ik iets verkeerds gedaan, deed me voet echt super zeer dat ik er niet eens meer op kon staan, ik naar de bank, schaats uit, heel me voet dik. dus ik met ijs gekoelt voor bijna een half uur. toen ben ik me maar gaan opkleden, want schaatsen had echt geen zin meer. de volgende dag opschool bijna hinkelend de dag door gekomen het deed echt super zeer. zaterdag ging het al wel wat beter, en nu is het zondag en is het over, ik ben nog niet zeker of ik nou wel ga trainen dinsdag, maar eerst even met de coach praten over het.

verder bleef zaterdag Stephanie slapen( vriendin van school) we hebben lekker tot 2 uur tv gekeken, en daarna in mijn kamer lekker gekletst en op me laptop films gekeken, en toen was het opeens 7 uur in de ochtend:) toen snel maar even gaan slapen want toen waren we best wel moe. en natuurlijk worden we dan om 10 uur weer wakker, dus ja 3 uurtjes slaap is niet echt veel. toen om 1 uur hebben we stephanie naar huis gebracht, en zijn we naar jacquiline gegaan voor thanksgiving dinner, we hadden turkey, ik had er wel wat meer van verwacht, we zaten niet eens allemaal aan de tafel, we zijn als NIET iedereen der is met 13. en dat past niet aan de tafel, dus iedereen, zat in de woonkamer, en de tv stond aan, dus het was echt niet echt SPECIAAAL? hoop dat het met kerst ofzo wel beter is.

morgen geen school vanwege thanksgiving, stephanie's 16thbirthdayy tomorrowww :)

dinsdag gewoon weer school, en de 18e verjaardag van Akane.

xxxx

Reacties

Reacties

Martin

Hee lous, balen dat t thanksgivingdinner niet zo was zoals je hoopte! Gelukkig is de rest wel leuk;D

Veel plezier met die verjaardagen, en succes met t weer oppakken van ijshockey!
xxx

t. guus

Hoi Marlous,
jeetje, wat het jij een druk programma! Eet je niet te veel????
Hopelijk gaat het goed met je voet en kan je de volgende keer meedoen met het ijshockey.

Knuffel,
t. Guus

Nadia

Vervelend van je voet man! Hopelijk kan je snel gewoon weer lekker meedoen =)

Jammer dat Thanksgiving wat anders was dan gehoopt...

Haha, lekker filmmarathon gedaan met Stephanie x'D? Heb ik goede herinneringen aan... Good old times, haha.

Feliciteer Stephanie maar van mij, ookal ken ik haar obviously niet. En ook alvast gefeliciteerd met Akane.

xx

Omoe

Hè, hè, eindelijk weer een heel verhaal.
Ijshocky! Dat is toch een keiharde sport? Hoe raakte je zo snel geblesseerd? Je had al eens meer iets met je voet. Maar het was snel beter begreep ik.
Met Kerst krijg je vast weer turkey. Dan zit je daar waarschijnlijk dik in de sneeuw. Is vast heel mooi.
Doe je best en geniet overal van!
Liefs van Omoe

Hein en Gertrud

Ben je een tijd kwijt geweest op net. Nu weer gevonden zoals je merkt. Gedlukkig gaat het nog goed met je. Het gewone leven gaat nu zijn gang. Je blijft ook Nederlander, want je begint te klagen. Overigens wel leuk je ervaringen te lezen. Met ijshocky doe je wel aan de sport van Canada. Gewoon weer meedoen daar wordt je hard van. Wel soepel blijven anders wordt het dansen weer moeilijker. Kerst zal wel beter worden georganiseerd. Misschien een idee dit voor de familie daar dit jaar te regelen. Groetjes van ons twee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active