Marlous is Nova Scotia

afgelopen week

het begon met dat ik verkouden was en daardoor, me stem kwijt was voor ik denk bijna 4 dagen. dinsdag ziek naar huis gegaan het ging echt nietmeer, heel de middag geslapen, woensdag gewoon schoool. donderdag thuis gebleven want het was niet echt een goed plan om naar school te gaan, was echt niet lekker. vrijdag welgewoon school voelde me al een heel stuk beter! was niet echt iets speciaals. vandaag (zaterdag) met stephanie naar een winkel geggaan om voor promdresses te kijken, toen we binnen kwamen begonnen we echt heel hard te lachen, er was echt jurken dat je dacht Oh my gosh. toen we echt goed keken, waren der echt leuke jurken, heb er ik denk 7 aan gehad! en er was 1 die was echt super, leuke kleur, lang genoeg voor mij haha, en hij zat echt PERFECT! ik hoef er niks aan te veranderen, ik hoef hem niet in te nemen helemaal niks, toen ging ik maar eens vragen hoe duur die was, nou hij was precies mijn budget, echt geweldig! :) daarna naar Shelbourne gegaan, voor de hockeywedstrijd van Pierce, ze hebben gewonnen met 8-0! toen snel naar huis, en ga zo maar eens naar bed, ben echt moe! haha. nou dat is het wel denk ik. de foto's komen hier op zodat jullie de jurk kunnen zien!

Reacties

Reacties

yvonne

Nou je bent gelukkig weer beter he,hier zijn ook veel mensen ziek hoor,ben benieuwd naar je jurk
doeii doeii

Nadia

je jurk is echt zoooooo leuk! hij zit ook wel het mooiste van alle jurken die je aan hebt gehad zeg maarrr =)
ik ben ook beetje ziekies echt stom... blegh. het heerst.

xxx

Gertrud en Hein

Beste dame, met z'n jurk mag je geen meisje meer zeggen. Je ziet er prachtig uit. Kunt zo naar de NK ball-room dannce. Je wint zelfs zonder te dansen. Zal je danspartner opdracht geven ook de winkel in te gaan. Nu de verkoudheid kwijt raken en op jacht.... Hier zijn er ook meerdere die last hebben van rode neus en zakdoeken gebruik. Volgens ons heb je nog steeds een prachtige tijd daar. Geen spijt dat je dit bent gaan doen. Trouwens ik begon me al zorgen te maken dat er geen tijd meer over was iets op deze site te zetten. Ben blij dat we weer iets horen en nog mooier dat we je met een voortreffelijke uitstraling mogen bewonderen. Veel plezier en groetjes

heidy

ik lees met plezier je verhalen! je hebt t super naar je zin denk ik. Gave jurk uitgezocht hoor:-)
Geniet maar van alles.
Groetjes Heidy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active