Marlous is Nova Scotia

jeetje dat is lang geleden,

jeetje zeg ik ben helemaal vergeten hier op te schrijven na halloween en alle leuke dingen die gebeurd zijn afgelopen weken,

nou laten we dan maar beginnen met hockey. ik heb geleerd hoe ik de tijd moet doen bij een wedstrijd, je zit dan in een hokje en dan klikt je elke keer wanneer de tijd stopt enzo! en goals en alles! echt super leuk ik doe het nu steeds samen met een vriend! hij heeft het me ook geleerd:)

nou halloween! dat was echt geweldig, we hadden eerst een grad social, dat is een gezellige avond alleen voor de grads, dus alleen grade 12, we begonnen met kletsen gewoon gezellig en allemaal snoep eten en chips, koekjes enzo, toen gingen we met elke homeroom eeen pompoen kleuren enzo, was echt grappig, toen gingen we verstoppertje doen dat was echt geniaal,want iedereen was in een costume! dat was echt super grappig, dat was nog niet alles wat ik heb gedaan met halloween, we hadden ook nog een schooldance, meeste mensen weer in een costume ( die was alleen wel voor heel de school) was niet heel speciaal, toen was het zaterdag! HALLOWEEEN, stephanie kwam naar mijn huis, we allemaal costume's aangepast, ( foto's komen hier nog op snel) toen uiteidenlijk allemaal gekke dingen bij elkaar gedaan en dat was onze outfit voor de dag, we noemden ons zelf als mensen vroegen wie we waren WILD AND CRAZY, nou dat was ook wel te zien haha, nou wij gingen dus als gekken de straat op en langs allemaal huizen hier in de buurt, je klopt aan en ze geven je snoep! echt geniaal na ongeveer ik denk 3 en een half uur gingen steph en ik maar naar mijn huis, we gingen tellen hoeveel snoep/chips en drinken we hadden nou ik had 150! en stephanie had 150! dus het was zeker geslaagd! savonds zijn we naar buiten gegaan met een hele groep en gingen we niet treaten maar tricking, dus eieren gooien, ramen zeepen, en allemaal van dat soort dingen, daarna zijn we met een hele groep bij pierce een film gaan kijken! die avond bleef stephanie slapen, zondag ochtend om 9 uur ging onze wekker, want we moesten de tijd doen bij de hockey game om 11 uur! dus wij de tijd doen, daarna snel naar huis schaatsen halen, en hup door naar vrij schaatsen, na het vrijschaatsen ging stephanie weer naar huis en hebben we gewoon lekker niks gedaan vor de rest van de dag, nou dat was Halloween!

nou dan komt het hoor ik ben naar HALIFAX geweest! ( de hoofdstad van de provintie 3 uur hier vandaan)

we gingen met de grade 12, we vertrokken rond half 11, we gingen in 2 schoolbussen met over 80 kinderen! niet normaal druk maar wel super gezellig, ik was nogal moe dus ik was in slaap gevallen op de heenweg, toen kwamen we aan bij de bioscoop, we gingen dus met iedereen naar de bios, ik ben naar de film Due date gegaan, die is echt geniaal grappig, na de film weer gauw de bus in en op naar de shopping mall, in de shopping mall paar truien gekocht want ze verwachten sneeuw volgende week, dus ik dacht paar vesten en truien zijn misschien wel handig! en ik heb nieuwe schoenen ( VANSSSS) ben der zo blij mee:) toen na de mall, gingen we weer in de bus op naar de hockey arena, we gingen naar de MOOSEHEADS GAME dat is een van de grotere teams hier. we zaten EEERSTE rij! echt super leuk! ze hebben gewoonen 7-2! dus dat was echt heel gaaf! daarna weer de bus in terug naar huis, dit keer niet geslapen haha ;) ik had over 3000 foto's gemaakt dus k ben lang bezig geweest met schonen, heb nu nog iets meer dan 100 over! dus dat is goed:) ik kan die foto's niet hier opzetten want ze zijn te groot,

nou dat was ongeveer wel alles wat er gebeurt is hierzo:)

hou jullie snel op de hoogte!

Reacties

Reacties

t. Guus

't Is niks als je niet wekelijks schrijft: nu moet je in één keer zoveel vertellen.
Het is wel duidelijk dat je het bar naar je zin hebt. Leuke foto's ook; krijg ik een idee wat je allemaal uitspookt!
Liefs,
t.Guus

Gertrud en Hein

Was al bang dat je ons vergeten was. Hebben regelmatig gezocht, echter geen bericht. Gelukkig heb je dit contact weergevonden. Je bent nog altijd een geluksbeer als wij al je belevenissen lezen. Wij lezen niets meer over school. Volgens ons is het daar een en al feest, sport, gezelligheid en samen zijn met nieuwe vrienden. Prachtig dat je de traditie van het land kunt meemaken. Kunt je iets van het snoep over het water sturen, want 150 stuks voor jou alleen is wel erg veel, tenzij je ermee tot volgend jaar moet uitkomen. Overigens hier is het rust en beschaafd. Bij jou gebeurt in ieder geval meer dan hier. Dus wacht niet te lang om je belevenissen te delen, want dan hebben wij ook wat. Zijn nog altijd jaloers. Kleed je de komende maanden wel goed, want het zal daar koud worden. Heel veel groeten. Gertrud en Hein

t.Maria

Hoi feestbeest!
Wat een 'zwaar leven' heb je daar toch. Geen tijd om ook maar iets of iemand uit Nederland te missen,lijkt me zo.
Een vraagje: toen je ging treaten, sloeg je toen de snoephuizen over? Je belt tenslotte aan met de vraag 'trick or treat'.
Veel olezier maar weer. Groeten, Maria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active