Marlous is Nova Scotia

IK LEEEF NOG!

Ja ik leef nog voor de duidelijkheid, ik ben hierzo niet echt meer aanwezig geweest de laatste tijd,

nou even denken hoor wat er allemaal gebeurt is,

nou het kreeften seizoen is begonnen, dus op maandag 29 november:) dus ik in de ochtend om 4 uur opgestaan om om half 5 opgehaald te worden door nolan, en zijn zus/moeder, we zijn toen naar de warf gegaan, om de boten te zien wegvaren om precies 6 uur, ik had me camera meegenomen, maar het was zo dark met het kwam echt heel slecht uit de foto''s dus dat is echt HEEL jammer. ik baal daar wel echt van, maarja, het was niet alleen mijn camera het was echt IEDEREEN. dusja, daarna ben ik weer lekker me bed ingegaan heerlijk was dat zeg! ik had die dag geen school omdat het een nationale dag is:) dus dat was wel echt lekker chill, dagje lekker geslapen en met nolan naar yarmouth gegaan, hij moest voor een leren jas kijken, en schoenen, beide gevonden dus dat is wel goed:)

verder hebben de bijna heel de week kreeft gegeten omdat het nu heel goedkoop isnamelijk GRATIS> ahha shawn vangt ze en dan verkoopt die ze niet allemaal dus hebben wij sommige voor supper, ik vind het nog steeds niet echt lekker maar ik eet het wel gewoon, want ja het is niet beleefd om het niet te eten toch? verder vind ik het wel lekker in chowder, geen idee wat der nog meer in gaat maar dat is zeker lekker! verder hebben we dus 2 mannen in mijn huis wonen voor 2 weken, ze gaan al bijna weg haha maar die zijn dus gaan kreeftenvissen, als je gaat vissen, je gaat rond 2/3 uur in de ochtend weg en dan ben je terug rond 5 uur in de avond net voor het eten weer terug

verder heeft mijn moeder me een doos gestuurd met kruidnootjes, pepernoten, schuimpjes, stroopwafels, en allemaal lekkere dingen:) en voor heel me familie een chocolade letter, want ik ga hier sinterklaas vieren , deze vrijdag want de doos kwam gister aan, dus kon niet op 5 december, dus het wordt deze vrijdag een sinterklaas feest, wel jammer dat ik nou niet alvast aan de kruidnootjes kan beginnen,,,, hhaha, nou ik laat wel weten hoe het was!

xxxxxxxx

Reacties

Reacties

ilonka

wat een goed idee van post piet!

Yvonne

Bedankt voor je kaartje!!Oma is 90 geworden dus een
mooie leeftyd,nou een fijne sinterklaas en tot horens
liefs Yvonne

Hein en Gertrud

Volgens mij ben ik even de weg kwijt op deze site. Heb bij een oud bericht een heel verhaal geschreven. Volgens mij bij een bericht van september. Ik en Gertrud hebben het ook zo druk dat we de weg kwijt zijn. Gelukkig nog gezien en een nieuw stukje kunnen toevoegen. Wel lachen, is voor oudejes ook niet gemakkelijk deze moderne spullen. Ik lees in je bericht dat het seizoen is begonnen. Valt mij wel tegen dat je niet mee bent gegaan op de schoolvrije dag. Had je handen uit mouwen kunnen steken en met de vangst kunnen bijdragen aan de verblijfskosten. Scheelt ook voor je pa, want die zie ik alleen maar overuren maken voor de rekeningen die uit Canada binnenkomen. Hij heeft overigens deze week geluk, want er komt geen post binnen vanwege stakingen bij TNT. Met het eten van kreeft moet je overigens ook oppassen, want anders vergroeien je armen nog in scharen en dan ben je echt gevaarlijk. Alle gekheid op een stokje (limburgs), blijf genieten en neem het er van. Bij deze al een pretigge kerst en een mooi nieuwjaar. Doe voorzichtig met vuurwerk, zodat je heel en gezond blijft. In neem namelijk aan dat je de komende tijd het zo druk zult hebben met feesten dat een nieuw bericht pas in 2011 het daglicht zal zien. Maakt niets uit, want ik weet nu hoe ik bij oude berichten toch nog iets kan schrijven. Zoek ook andere reactie op, want staat ook wat nieuws in.
Heel veel groetjes van ons.

Hester

Ha nicht,
leuk nog even met je geskyped te hebben op 5 december. Fijn dat je sinterklaaspakket aangekomen is en wat is het dan moeilijk om te wachten. Ben benieuwd hoe ze dit vinden. Wel goed van je dat je de kreeft blijft eten. Zul je zien dat je aan het eind van dit schooljaar je het erg lekker vind, en hier in Nederland vast nergens zo lekker als je gewend bent in Canada...;-)

groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active